RikenMonique.reismee.nl

Menlo Park - San Diego - Las Vegas

De donderdag en vrijdag van week 1 zijn we zoals eerder aangekondigd langsgeweest bij kennissen van Rik in Menlo Park. Vanuit hier hebben we gekeken hoe we verder zouden gaan reizen door Californië. Hier hebben we besloten om in San Fransisco een camper op te halen en deze 7 dagen te huren. Zo zijn we via Highroad 1 - een weg langs de gehele westkust van de USA - naar het zuiden gereden. We hebben overnacht in Santa Cruz, Santa Barbara en tenslotte San Diego. Door het slechte weer zijn wij zo snel mogelijk doorgegaan naar het zuiden, waar het weer beter zou zijn. In San Diego (bijna tegen de Mexicaanse grens aan) hebben we heerlijk weer gehad. De stad, zowel het deel langs de kust als het commerciële centrum, is erg mooi. Daarom zijn wij hier 5 dagen gebleven. Inmiddels zijn we via Los Angeles, waar we de camper weer hebben ingeleverd, naar Las Vegas gegaan. De busreis LA - LV duurde zo'n zes uur. De stad is indrukwekkend, het weer is heerlijk. We verblijven in een hotel, naast de strip gelegen, waar onze goede kamer € 7 p.p.p.n. kost. Waarschijnlijk slapen we tijdens onze reis niet meer in een bed zo lekker als deze. We blijven tot en met zaterdag in Vegas. De combinatie van ideaal weer en 's avonds veel vermaak bevalt ons prima. Een negental nieuwe foto's zijn te vinden op: http://s1138.photobucket.com/albums/n526/RSeignette/ Kus Rik en Monique

Kiki

ziet er indrukwekkend uit!! al wat gewonnen? ;)

Tanja

Leuke foto''s jongens en wat een geweldige plaats om zo een paar dagen daar te zijn. Zelfs een zwembad bij dat hotel? Lekker genieten !!!!

Lia & Gijs

Fijn dat jullie nu lekker weer hebben. Gelukkig wordt het bij ons ook steeds beter weer. Geniet nog lekker van al het Amerikaanse. Rik als je thuiskomt staat de kip-mango salade klaar.

groetjes de Admiraaltjes

Seattleite

Las Vegas aitt!! Zeker eventjes een bezoekje brengen aan de plaatselijke stripclub seignet, of past dat niet in het vakantieplan? ;)

Bram

Hey neef 'n nicht geniet van Las Vegas, niet alles op rood zetten he!
Ps. Ga eens naar club XS onder het Wynn hotel, supermooi en het gaat er iedere avond helemaal los.

Piet en Monique

Hallo Rik en Monique,Leuk om jullie verhalen te lezen.Ziet er allemaal fantastisch uit wat jullie doen.
Wij zijn nog lekker met je familie naar Carre A'Dam geweest .Was gezellig Monique, vooral de vrouwen vonden de musical erg leuk.Gaat jullie goed en pas op elkaar!! Groeten Piet Monique May Lin en Jin Li

From Texas

goed bezig!

Nico

Hoi Rik en Monique.

Laat die dollars maar rollen voor de FUN.

Groeten Nico

joke

Wat een wereld he, dat Las Vegas. Wij stonden toen met een grote camper op een terrein met alleen maar campers. Schateiland vond ik helemaal te gek, net als Venetie. Probeer, maar niet te lang of jullie je knip kunt spekken.
succes, Joke

Suarez

Kijk aan! Lekker in het walhalla van blackjack, echt wat voor jou seignet. Klinkt en ziet er allemaal goed uit t tripje... x