RikenMonique.reismee.nl

LA

Inmiddels hebben wij Las Vegas achter ons gelaten waar we een supermooie tijd hebben gehad. Veel liggen chillen in 't zonnetje, blackjack gespeeld en naar de musical/show Cirque du Soleil - Viva Elvis zijn geweest. Een hele leuke, en vooral gezellige stad waar de mensen heel gastvrij zijn.  Vanaf Las Vegas hebben we een shuttle bus genomen naar Los Angeles waar we nu alweer bezig zijn met onze laatste week VS. Ook hier staat een hoop op het programma.  Eenmaal aangekomen in het hostel, zien we onze mixed dorm (voor het eerst deze reis geen private room of camper) voor 6 personen. Dit betekent drie karige em krakende  stapelbedden;). Nou, dat is even wennen als je ineens al je privacy kwijt bent en je geen spullen meer door de kamer kan laten slingeren. Daarnaast kan er ook een ander onder de douche staat op het moment dat een van ons wil gaan douchen! Maar goed, al met al blijkt het best mee te vallen en zijn onze roommates best oké. De eerste avond in het hostel hebben we 2 Nederlandse jongens leren kennen, die meteen vroegen of we mee wilden stappen. We hebben een soort kroegentocht gedaan en zijn in 4 clubs in Hollywood geweest. Het was een gezellige avond met goeie clubs. Toch hadden wij veel meer glitter en glamour verwacht. Ondertussen zijn we ook met de bus naar Venice Beach geweest. Het is een mooi deel van LA met onder andere een mooi strand. Dit maakt het een toeristische badplaats waar veel skaters, surfers en straatartiesten zich vermaken. Hier hebben we lekker een dag aan het strand gelegen. Vandaag zijn we naar de Beverly Hills geweest. In tegenstelling tot de rest van de stad - 75% van LA bestaat uit verpauperde buitenwijken - is dit een mooie wijk. Morgen staat vroeg de wekker en gaan we de Universal Studio's bezoeken. Verder willen we deze week naar de Walk of Fame, Forest Lawn en Santa Monica. Zondag vliegen we door naar de Cook Islands.. Er staan weer een aantal nieuwe foto's op http://s1138.photobucket.com/albums/n526/RSeignette/ X Rik en Monique

Ron H

Gelukkig na Las Vegas niet meteen bankroet richting NL begrijp ik. Goede verhalen en keep on the good spirit!

Monique Hof

Klinkt heel goed allemaal! Ben wel jaloers hoor. Die mixed dorms, daar wen je wel aan hoor (zelfs ik wende daar nl aan) en het is een goede manier om andere mensen te ontmoeten. Heeeeel veel plezier nog!!!! En ook de groetjes van Noah natuurlijk.

mich

He skeet! Klinkt weer top allemaal! Heeerlijk!! Have fun! Dikke kuss

nico

Hoi.
Dit is een heel ander verhaal over L.A. dat ik altijd
hoorde van Frank Wester.

Veel plezier

Gtroeten Nico

Pedro

Nou nou 6 bed dorms? Dat is een luxe hoor, hier in Zuid Amerika. Zal dus vast wel meevallen allemaal ;)

carla,chiel,leonie,denise

Hey wereldreizigers,
leuk om af en toe wat van jullie te lezen/horen.
Veel plezier!